Because it's too long I cut 2 part of DisdeyLand. This is the night of DisneyLand.
While we was shopping at the gift store, the dark was coming quietly. But because of rain, the ghost parade was canceled......

Despite this, the ghost face also showed on the wall. The night of DisneyLand was very beautiful and a little horrible. I am joking XDD.

Night of Main street U.S.A.

--


It's awesome. Especially the disney castle.

--


Also because of rain the grand ground water reflexed the buildings' light. It's really special, wasn't it?

--

Then we would wait the fireworks show "Disney in the Stars".
The spectacular fireworks show decorated the castle into a stunning evening spectacle.

BUT My DC ran out of power......shXt.

I Just took one picture.

--


After DisneyLand 21:00====>
以下是中文時間XDD
結束了迪士尼,因為還有些時間,原本是想去買個月餅!!!
結果一直找不到店= = 反而找到了 許留山 甜品。 其實這家甜品分店一大堆,根本不用特地排行程去吃。就路過就可以進去了XD
不過服務生很糟的感覺,我只點了一杯 芒果+紅豆+椰奶冰沙。還是一句話 很貴 ,快100台幣耶 我的媽~

又到處去逛逛,看到女人街一堆攤販在賣A貨。
好奇A貨到底都賣多少錢,就找一家隨便問問。 結果問了他就一直要我買 哈哈~~
結果我跟他說: 我沒帶這麼多錢耶。 他竟然說可以刷卡~~哈哈
路邊攤是要刷哪裡 XDD

結果我無話可說,只好快閃 囧a
回去的時候還刻意走別條路,免得又被抓進去 XDDDD

店家老闆一開始很和善,我說不要以後,整個臉拉下來 彷彿再跟我說" 阿不然你想怎樣,不買就別想走XD"
之後再逛一逛我就回飯店了!!

香港真的是一個很好逛很好買的地方,只是要帶夠錢  哈~

DAY 3 end~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 chaos0323 的頭像
    chaos0323

    chaos0323的部落格

    chaos0323 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()